Pressmeddelande: AMB storsatsar inom medicinteknik – igen

Plastförädlingsföretaget AMB i Broakulla investerar ytterligare omkring 50 miljoner kronor inom medicinteknikområdet. Med nybyggnation, flerdubblad renrumsyta och utökad maskinpark kommer företaget att väsentligt förstärka sitt erbjudande för medtekbranschen i Norden.

http://www.neweradentalsociety.org/?biter=%D8%A7%D9%84%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%81%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D9%88%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%D9%8A&4a4=34 التداول في السوق السعودي I Broakulla norr om Emmaboda ligger AMB som är experter inom ytbehandling av plast, och sedan några år även en högteknologisk producent av medicintekniska produkter. Företagets första renrum invigdes 2008, men har inte längre plats för nya projekt. För att kunna utöka den delen av verksamheten satsar nu det familjeägda företaget uppemot 50 miljoner kronor, en av de enskilt största investeringarna i företagets 70-åriga historia.

الخيارات الثنائية احتيال الموالية

تداول الاسهم app – Medicinteknik är vårt största affärsområde, men också det som har den kraftigaste tillväxten, berättar Tomas Magnusson, vd och delägare. Så sent som för tre år sedan investerade vi 34 miljoner i en produktunik helautomatisk monteringscell för stickskyddade engångsartiklar, vilket också gjorde att vi fyllde upp vårt befintliga renrum. Därför är det naturligt att vi bereder plats för nya projekt genom nya och större produktionsytor.

كيفية كتابة بلوج وكسب المال

indicatori inversione tendenza forex Men AMB har inte mer plats under sitt 12000 kvm stora tak. Därför väntar nu en tillbyggnad om 2500 kvm, varav det nya renrummet står för 830 kvm. I investeringen ingår även flera nya formsprutor och viss automationsutrustning.

forex bank öppettider borås

http://kmr-spedition.at/?rater=%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF%D9%8A%D8%A9-%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84&472=ad اخبار الاسهم السعودية تداول – Just nu pågår förhandlingar med flera nya renrumskunder. Vi får se vilket ­projekt som blir det första när det nya renrummet står klart framåt försommaren nästa år, säger Tomas Magnusson.

سعر ذهب اليوم

http://encore-realty.com/?sebig=forex-%C3%B6ppettider-i-v%C3%A4xj%C3%B6&15a=67 forex öppettider i växjö På sikt kan det även bli aktuellt med nyanställningar, och då främst process- och produktions­tekniker. AMB har idag 157 anställda.

برنامج تجريبي الخيارات الثنائية

أربح المال على الإنترنت في الهند Ladda hem presskit (1,1 MB).

كبار الشخصيات ثنائي مشاركة خيارات الإشارات